“Self Management” adlı eTwinning projesi

“Self Management” adlı eTwinning projesi

06.05.2024 45

Okulumuz Türk Dili ve Edebiyatı öğretmenlerinden Burcu Keskin’in proje yürütücülüğünü yaptığı 06-05-202406-05-2024çalışmalarına başladı.

 

Günümüzün teknolojik gelişmelerine bağlı olarak mütemadiyen değişen ve dönüşen koşullarda, öğrencilerin başarıyı yakalayabilmesinin, sosyalleşmesinin ve sağlıklı iletişim kurabilmesinin en önemli koşullarından biri kuşkusuz kendini yönetmeyi başarabilmesine bağlıdır. Ancak gerçekliğin ve sanallığın bir arada olduğu bu süreçte kendini yönetmek sanıldığı kadar kolay değildir. Kendini yönetmek hem gerçek hem de sanal dünyada öncelikle kendini bilmeyi, tanımayı ve kontrol edebilmeyi gerektirir. Özellikle duygusal dayanıklılığın yüksek oluşu kendini yönetme sürecinde oldukça etkilidir. Çünkü bireyin duygusal dayanıklılığının yüksek oluşu olumlu ve olumsuz pek çok duyguyu tanıması, kontrol edebilmesi ve bu duygulara bağlı olarak doğru davranışlar sergilemesi anlamına gelmektedir.

Bu bağlamda planladığımız bu proje ile öğrencilerimizin duygusal zekâ becerilerini geliştirerek onların duygularını tanıma, yönetme ve doğru davranışlar edinmeleri noktasında yol gösterici olmayı hedeflemektedir.